TEAM DEADMATCH

Przebieg scenariusza:

Gracze zostają podzieleni na 2 drużyny. Zwycięża drużyna, która wyeliminuje wszystkich graczy drużyny przeciwnej.

DEADMATCH

Przebieg scenariusza:

Walka o przetrwanie. Wszyscy są dla siebie przeciwnikami. Zwycięża ostatni żywy gracz.

JEDEN VS RESZTA 

Przebieg scenariusza:

W grze udział biorą: zając i myśliwi. Jeśli ktoś podejmie się już być zwierzyną to na pewno nie bez wyrównania szans. Dlatego króliczek dostaje  nieograniczoną ilość kulek (ile uniesie) + tarcze. Reszta graczy „myśliwych” ma limit 30 kulek. Wygrana: z punktu widzenia ofiary – przeżycie, z punktu widzenia oprawców – ubicie. Zasady podobne jak w innych grach z tą różnicą że jeśli myśliwy, któremu skończą się kulki wypada z gry oraz trafienie w tarcze króliczka nie jest liczone. Zabawa polecana na koniec dnia kiedy graczom zostaje już niewiele kulek.

ROSZADA WYWIADOWCZA

Przebieg scenariusza:

Drużyna „A” zostaje podzielona na dwie brygady informacyjne. Brygady rozmieszczona są po przeciwnych stronach mapy, których zadaniem jest przekazanie dwóch informacji do wież strażniczych po drugie strony mapy. Druga drużyna „B” natomiast, umieszczona jest po środku mapy i jej zadanie jest przechwycenie informacji. Drużyna „A” zdobędzie dwa punkty, jeżeli dostarczy dwie informacje do wież w określonym czasie. Drużyna „B” zdobędzie dwa punkty jeżeli przechwyci dwie informacje lub nie dopuście do przekazania informacji. Kiedy upłynie czas a zostało dostarczona tylko jedna informacja następuje podział punktów. Czas jednego meczu to 4 minuty. Zwycięża drużyna, która zdobędzie 6 punktów.

ZDOBYCIE FLAGI

Przebieg scenariusza:

Gracze zostają podzieleni na dwie drużyny a następnie umieszczeni po dwóch stronach pola. Zadaniem każdej z drużyn jest zdobycie flagi i dostarczenie jej do swojej bazy. Gra składa się z 3 rund, wygrywa drużyna która zdobędzie flagę 2 razy.

NAPOLEON

Przebieg scenariusza:

Zawodnicy stają na otwartej przestrzeni na przeciwko siebie w takiej samej liczbie osób w odległości około 30 metrów. Na ustalone hasło drużyny oddają na raz po jednym strzale, trafieni odpadają a pozostali zbliżają się o krok do siebie. Sędzia pilnuje aby po obu stronach była taka sam liczba uczestników. Wygrywa zawodnik, który przetrwa do końca.